🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی حسین پاسلار
تاریخ تولد: 1363/01/01
جنسیت: مرد
شهر: بندرعباس
بیوگرافی:
آخرین اشعار حسین پاسلار

بسم علی

حسین پاسلار 26 آذر 1401

 

باید شروع کرد نوشتن در این مجال

غزل

خوانش: 103

سپاس: 5

تعداد نظر: 14

زلف پریشان

حسین پاسلار 07 مرداد 1396

(زلف پریشان)

من نه ، حریف زلف پریشان نمی شوم

خوانش: 334

سپاس: 1

تعداد نظر: 1

زائری از جنوب

حسین پاسلار 02 مرداد 1396

(زائری  از جنوب)

از ما سلام ، روشنی ماه و ماهتاب

مثنوی

خوانش: 303

سپاس: 2

تعداد نظر: 1

جادوی چشم های سیاه

حسین پاسلار 01 مرداد 1396

جادوی چشم های سیاه همیشگی

مثل همیشه محو نگاه همیشگی

خوانش: 331

سپاس: 1

تعداد نظر: 1