🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی حسن جعفری
تاریخ تولد: 13440313
جنسیت: مرد
شهر: لاهیجان
بیوگرافی:
آخرین اشعار حسن جعفری

دل که در کار نباشد اگری می آید

حسن جعفری 24 اردیبهشت 1401

 

آخر از یار برایم خبری می آید

غزل

خوانش: 400

سپاس: 1

یاد رخسار تو خود نوروز باشد

حسن جعفری 10 فروردین 1401

 

با تو دارم امشبی حرف فراوان نازنین

غزل

خوانش: 440

سپاس: 3

تعداد نظر: 2

قطعه پیرمرد و جای سیگاری اش

حسن جعفری 23 بهمن 1400

 

پیر مردی جای سیگارش شکست

قطعه

خوانش: 447

سپاس: 4

تعداد نظر: 12

فال حافظ که به آن قامت رعنا افتاد

حسن جعفری 29 آذر 1400

 

گفته بودی که کنم پر همه دنیایت را

غزل

خوانش: 225

سپاس: 3

تعداد نظر: 3

لبخند صبح

حسن جعفری 26 آبان 1400

 

صبح آغاز قشنگی است اگر دریابی

خوانش: 287

سپاس: 3

تعداد نظر: 3