🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 فال حافظ که به آن قامت رعنا افتاد

(ثبت: 243669) آذر 29, 1400 

 

گفته بودی که کنم پر همه دنیایت را
خالی از غم بکنم آن دل تنهایت را

هم که تغییر دهم حال و هوایت امروز
هم دگرگون بکنم قصه ی فردایت را

طعم شیرین بدهم زندگی تلخت را
برم از عمق وجودت همه غمهایت را…

تو که بردی دل بیچاره چنین با حرفت
پس نگه دار کنون حاصل یغمایت را

فال حافظ که به آن قامت رعنا افتاد
گفت دل شرح دهم آن قد و بالایت را

به چه مانند کنم کوتهی وصلت را
یا شب دوری طولانی یلدایت را

دل که این بار فراموش کند مهرت را
من به یاد آورمش خنده ی زیبایت را

این محال است که آرام شود بی عشقت
هیچ کس پر نکند توی دلم جایت را

من ندانم چه رود بر سر من بعد از تو
وای آن روز که بیرون بکشی پایت را

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (5):

نظرها
  1. خسرو فیضی

    آذر 29, 1400

    . با درودم نیک 🌺
    . می خواهم بزرگی سروده اتان را بنمایانم و
    . در تجسم بخشیدن به زیبایی و
    . شیوایی آنچه خلاقانه تصویر کرده اید 🌺
    . استاد ارجمند بمان و بتاب چون خورشید مهر و
    . عشق و شعر 🌺🌿🌹🌿🌺

  2. طارق خراسانی

    آذر 29, 1400

    فال حافظ که به آن قامت رعنا افتاد
    گفت دل شرح دهم آن قد و بالایت را

    به چه مانند کنم کوتهی وصلت را
    یا شب دوری طولانی یلدایت را

    سلام و. درود

    یلدای تان مبارک

    در پناه خدا 🌿🌹🌹❤️🌺🌺❤️🌹🌹🌿

  3. حسین شیرکوند

    آذر 30, 1400

    💐🌷🌹💐🌷🌹💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا