🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی محمد احمدی
تاریخ تولد: 13961119
جنسیت: مرد
شهر: کرج
بیوگرافی:
آخرین اشعار محمد احمدی

روزه عرفانی

محمد احمدی 06 آذر 1397

شعر “روزه عرفانی” از شاعر “کورش احمدی”

(روزه عرفانی)

خوانش: 184

سپاس: 2

تعداد نظر: 2

درد ماندگار

محمد احمدی 06 آذر 1397

شعر “درد ماندگار” از شاعر “کورش احمدی”

دردم در این ایّام دردیست بی درمان

غزل مثنوی

خوانش: 270

سپاس: 3

تعداد نظر: 4