🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار محمد احمدی

شعر “روزه عرفانی” از شاعر “کورش احمدی”

(روزه عرفانی)

خوانش: 196

سپاس: 2

تعداد نظر: 2

شعر “درد ماندگار” از شاعر “کورش احمدی”

دردم در این ایّام دردیست بی درمان

غزل مثنوی

خوانش: 281

سپاس: 3

تعداد نظر: 4