🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی سمیرا شریفی (آسمان)
تاریخ تولد: 13650506
جنسیت: زن
شهر:
بیوگرافی:
آخرین اشعار سمیرا شریفی (آسمان)

متأسفم برایت…

سمیرا شریفی (آسمان) 06 خرداد 1397

به نام او که روشنی بخش جان است

متأسفم برایت…

سایر

خوانش: 599

سپاس: 4

تعداد نظر: 2

از تو چه خبر؟!!!

سمیرا شریفی (آسمان) 10 اردیبهشت 1397

به نام او که روشنی بخش جان است

حالم خوب است در حد عالی

سایر

خوانش: 233

سپاس: 5

تعداد نظر: 9

خواب زمستانی

سمیرا شریفی (آسمان) 03 اردیبهشت 1397

به نام او که روشنی بخش جان است

سرمای حضورت

سایر

خوانش: 483

سپاس: 1

تعداد نظر: 11

تعداد نقد: 4

کسی می آید

سمیرا شریفی (آسمان) 28 فروردین 1397

به نام او که روشنی بخش جان است

 

سایر

خوانش: 426

سپاس: 1

تعداد نظر: 2

آخرین نوشته های ادبی سمیرا شریفی (آسمان)

خود واقعی

سمیرا شریفی (آسمان) 20 آذر 1397

به نام او که روشنی بخش جان است

گاه باید خود را به ندانستن زد

خوانش: 400

سپاس: 0

تعداد نظر: 3