🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 متأسفم برایت…

(ثبت: 6057) خرداد 6, 1397 
متأسفم برایت…

به نام او که روشنی بخش جان است

متأسفم برایت…

جنجالهای نفس و
هوسهای پر صدایت

شرارتهای کلام بی حسابت
.
.
.
غرق در هوس شده ای و باز
کوه ادعای عشق را
تیشه می زنی؟!

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    خرداد 7, 1397

    سلام بر  خانم سمیرا  شریفی

    سپید گونه ی زیبایی ست

    در پناه خدا

  2. زانا کوردستانی

    فروردین 28, 1398

    درود شاعر ارجمند

    قلمتان مانا و احساستان پایا

    موفق و موید باشید

    👏👏👏🌹🌹🌹🙏🙏🙏👏👏👏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا