🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کسی می آید

(ثبت: 5849) فروردین 28, 1397 
کسی می آید

به نام او که روشنی بخش جان است

 

در کوچه و پس کوچه های ذهن

هزاران سوال بی جواب پرسه میزنند

.

.

.

رفت

یا ماند؟!

کسی چه میداند

چیست؟!

سودای آه

میان شب بیداریها

.

.

.

کجاست ناله؟!

بشکند بغضِ بی پایان راه

.

.

.

در سیاهی شب

نوری پیداست

 

کسی می آید

دوباره انگار

 

آسمان نوشت: عشق در راه است

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    فروردین 28, 1397

     

    آسمان نوشت: عشق در راه است

    سلام و عرض خیر مقدم به سرکار خانم  سمیرا شریفی آسمان پاک شعر

    خوشحالم به جمع شاعران پاک پیوسته اید

    در پناه خدا شاد زی

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا