🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار سمیرا شریفی (آسمان)

به نام او که روشنی بخش جان است

متأسفم برایت…

سایر

خوانش: 613

سپاس: 4

تعداد نظر: 2

به نام او که روشنی بخش جان است

حالم خوب است در حد عالی

سایر

خوانش: 245

سپاس: 5

تعداد نظر: 9

به نام او که روشنی بخش جان است

سرمای حضورت

سایر

خوانش: 493

سپاس: 1

تعداد نظر: 11

تعداد نقد: 4

به نام او که روشنی بخش جان است

 

سایر

خوانش: 437

سپاس: 1

تعداد نظر: 2