🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار بنیامین پورحسن

 

عاشقانه به ما نمی آید

غزل مثنوی

خوانش: 474

سپاس: 7

تعداد نظر: 7

مرا به این درِ بسته , به این اتاق نمور

به تیک و تاکِ خراشنده ی همین ساعت

خوانش: 771

سپاس: 7

تعداد نظر: 9

از خرّ و پف , از سکسکه , از آروغِ سیری

تا غصه ی اینکه چرا فورا نمی میری

غزل مثنوی

خوانش: 615

سپاس: 6

تعداد نظر: 10

قلندارن حقیقت به نیم جو نخرند

قبای اطلس آن کس که از هنر عاری ست

مسمط

خوانش: 815

سپاس: 5

تعداد نظر: 5

گیلاس اول

در سالگرد آخرین دیدارمان هستیم

غزل مثنوی

خوانش: 1136

سپاس: 7

تعداد نظر: 5

تعداد نقد: 1

“هیروشیما”ی خسته ام خونی ست

زخمی از ابتذالِ باورتان

خوشه ای-متغیر

خوانش: 658

سپاس: 7

تعداد نظر: 10

سرِ زا رفت کودکی که منم

_داستان توی نطفه اش خفه شد_

خوشه ای-متغیر

خوانش: 550

سپاس: 6

تعداد نظر: 14

از راه هایی که نرفتی عاقبت روزی

با دست های خسته ات آورده خواهی شد

چهارپاره

خوانش: 554

سپاس: 6

تعداد نظر: 12

“پلان” خارجيِ عصر…(عصر يخبندان)

براي بار هزارم سه …دو…يكي از ما

بحر طویل

خوانش: 786

سپاس: 8

تعداد نظر: 18

اپیزود یکم

شلیک کن توی سرم , چیزی درونش نیست

غزل مثنوی

خوانش: 998

سپاس: 7

تعداد نظر: 14

تو , منبعِ وحیِ غزلی , ای غزل انگیز

ای باعث اغواگری و مانع پرهیز

خوانش: 992

سپاس: 8

تعداد نظر: 22

تمامِ دار و ندارِ کسی که خواهد رفت

کسی که باورش این بود که , نباید رفت

مسمط

خوانش: 597

سپاس: 8

تعداد نظر: 14

همیشه هر چه افق را عمود می بینم

که موش له شده ای زیر چرخ ماشینم

غزل مثنوی

خوانش: 1046

سپاس: 7

تعداد نظر: 14

از حضرتِ “تو” حسرت بسیار به جا ماند

داغی به تن این شب تبدار به جا ماند

خوانش: 611

سپاس: 6

تعداد نظر: 16

در کوچه ی تنگ شما من عابری تکراری ام

من حاصل جمع تب و تشویش و شب بیداری ام

غزل مثنوی

خوانش: 931

سپاس: 9

تعداد نظر: 12

از جهانی به تنگی تابوت

با لبانی که خورده مهر سکوت

مسمط

خوانش: 647

سپاس: 6

تعداد نظر: 10

بنیامین پورحسن

جيغ

بنیامین پورحسن 01 خرداد 1395

روی زخمم به غیر دست خودم هیچ دستی نمک نمی پاشد

(تا توانی دلی به دست آور دل شکستن هنر نمی باشد ! )

غزل مثنوی

خوانش: 607

سپاس: 8

تعداد نظر: 12

“پرواز را به خاطر بسپار…..”

“فروغ”

خوانش: 588

سپاس: 0

تعداد نظر: 18

بنیامین پورحسن

چارپايه

بنیامین پورحسن 18 اردیبهشت 1395

هنوز از پس این زخم ها تنت گرم است

هنوز هستی و پشتم به بودنت گرم است

غزل مثنوی

خوانش: 574

سپاس: 13

تعداد نظر: 22

یک زن درونم ایستاده آن ورِ پرده

یک زن که مثل سگ برايم بچه آورده

مسمط

خوانش: 927

سپاس: 11

تعداد نظر: 9