🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی فرشته حالی
تاریخ تولد:
جنسیت: مرد
شهر:
بیوگرافی:
آخرین اشعار فرشته حالی

زینب (س) در کربلا چه دید؟

فرشته حالی 28 شهریور 1397

خنجر فرود آمد و رگها بریده شد 

سرها یکی یکی همه از تن رها شدند

ترجیع بند

خوانش: 294

سپاس: 2

تعداد نظر: 2

یا علی (ع)

فرشته حالی 07 شهریور 1397

یا علی (ع) من از دیار دیلمان

یک زن آزاده ایرانی ام 

ترجیع بند

خوانش: 686

سپاس: 3

تعداد نظر: 2

جام جمکران

فرشته حالی 12 مرداد 1397

سوگند به دَم تو به وقت دمیدنت

به چشمه چشمه اشک به هنگام دیدنت

مثنوی

خوانش: 1374

سپاس: 4

تعداد نظر: 5

نشانی امام زمان

فرشته حالی 30 تیر 1397

ای فارِسِ خجسته که بُردت یمانی است

در عمق چشمهای تو نوری نهانی است

خوانش: 293

سپاس: 4

تعداد نظر: 3