🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نشانی امام زمان

(ثبت: 6322) تیر 30, 1397 

ای فارِسِ خجسته که بُردت یمانی است

در عمق چشمهای تو نوری نهانی است

پیراهن تو بوی کسا می دهد هنوز

با تو نشان حضرت صاحب زمانی است!

خورشید ها به دور تو سیاره می شوند

منظومه تو نظم نوین جهانی است

باید همه به پیروی از تو جوان شویم

پیر مغان ما که در اوج جوانی است!

از تو نشانه خواسته اند و نداشتم

تنها نشان یار من این  بی نشانی است

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):