🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی سیاوش سیاهی
تاریخ تولد: 1368/01/14
جنسیت: مرد
شهر: مراغه
بیوگرافی:
آخرین اشعار سیاوش سیاهی

خطاب به شاعرِ اسماعیل

سیاوش سیاهی 12 فروردین 1401

 

سلام شاعرِ اسماعیل

شعرنو-نیمایی

خوانش: 225

سپاس: 3

تعداد نظر: 6

كودكي

سیاوش سیاهی 03 آذر 1399

 

كودكي، اسيرِ دستِ روزهاي گرم و سادگي

شعرنو-نیمایی

خوانش: 244

سپاس: 6

تعداد نقد: 2

گلاب

سیاوش سیاهی 14 شهریور 1397

+گرفته حال ِ دلم ، 

بغض تازه چی داری ؟

شعرنو-نیمایی

خوانش: 243

سپاس: 3

تعداد نظر: 3