🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی نسرين سادات غضنفري
تاریخ تولد:
جنسیت: مرد
شهر:
بیوگرافی:
آخرین اشعار نسرين سادات غضنفري

آسمان

نسرين سادات غضنفري 11 دی 1396

آسمان از دل خود ناوک مژگان ریزد

روشنایی همه جا نور شهابست امشب 

خوانش: 431

سپاس: 6

تعداد نظر: 11

بیقرار

نسرين سادات غضنفري 05 بهمن 1395

ای که ناز ونگهت برده زکف صبرو قرارم 

دل شب را تو شدی آن تب مستانه شرارم 

خوانش: 666

سپاس: 5

تعداد نظر: 10

نگاه تو (شعر پریسکه

نسرين سادات غضنفري 08 بهمن 1394

در معبد چشمانت 

خیمه زدم تا هرم نگاه تو

قالب جدید

خوانش: 716

سپاس: 9

تعداد نظر: 15

عشق

نسرين سادات غضنفري 03 بهمن 1394

رعد برق نگاهت 

بر قامت صحرای جنون 

قالب جدید

خوانش: 829

سپاس: 10

تعداد نظر: 11

شب یلدایی

نسرين سادات غضنفري 30 آذر 1394

       پاییز میرود

اما مهر پاییزی هرگز

سپید

خوانش: 976

سپاس: 6

تعداد نظر: 14