🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شب یلدایی

(ثبت: 404) آذر 30, 1394 

       پاییز میرود

اما مهر پاییزی هرگز

                       تا دوباره باد بوزد

بر خاطره گیسوی پریشان

     نود گیس او

      خاتون فصل ما برفت

وآخرین دیدارش را با 

          بلندای شب یلدایی

با خاطرات قشنگ جاودانه کرد