🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بیقرار

(ثبت: 3193) بهمن 5, 1395 

ای که ناز ونگهت برده زکف صبرو قرارم 

دل شب را تو شدی آن تب مستانه شرارم 

رخ عشقت زده برجان ودلم آتش هجران

زگلستان وجودت همه دم غمزه گسارم

بسرایم غزلی را که شکست شیشه عمرم 

آه شبی راسحرم گشته مرا شور وقرارم 

شده آن مهر رخت گلشن فرزانه طبیم 

به تماشا بنشینم مه جبین را چو نگارم 

تو خدایا نظری کن سببی ساز دعایی

برود غصه وغم از دل پر مهرو عذارم