🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار میثم قره باغی

شاعرانه می نویسم

تمام دلتنگی هایم را

سپید

خوانش: 402

سپاس: 0

میثم قره باغی

شب

میثم قره باغی 21 خرداد 1398

شب سکوت

شب دلتنگ

سپید

خوانش: 515

سپاس: 2

تعداد نظر: 1

میثم قره باغی

بغض

میثم قره باغی 15 خرداد 1398

گریه می کنم

از بغض من

سپید

خوانش: 296

سپاس: 3