🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شب

(ثبت: 210675) خرداد 21, 1398 

شب سکوت
شب دلتنگ
به یاد هم
بغل تا بغل
نهان تا پنهان
در اوج آغوشت
می شوم گم
ای قلب آتشین
از یاد مبر
سوزان آغوش عشق
که من وتو
مجاب به سوختنش شدیم
اینک
شب بیداد
شب تار
کمی آهنگ
سه تار
شب من
بازهم بیدار

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    خرداد 21, 1398

    درود بر شما جناب قره باغی عزیز

    زیبا ست

    👏👏👏👏💐💐💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا