🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دلتنگی

(ثبت: 210860) خرداد 27, 1398 

شاعرانه می نویسم
تمام دلتنگی هایم را
مثل زمستانی که، شاعرانه برای بهار دلربایی می کند
اما زمستان می داند که
روزی بهاری در راه است
اما شعر من در نبود بهارش سوزان است.

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا