🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار علی مزارعی
علی مزارعی

جنگ

علی مزارعی 01 مرداد 1402

 

من به هر جا پا نهادم جنگ بود

خوانش: 84

سپاس: 2

تعداد نظر: 17

 

لبت را بیاور که من گشنمه

غزل

خوانش: 97

سپاس: 1

تعداد نظر: 4

علی مزارعی

بوسه

علی مزارعی 22 تیر 1402

 

لطفاً اگر اتفاق افتاد

خوانش: 97

سپاس: 4

تعداد نظر: 3