🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گشنمه

(ثبت: 261947) تیر 26, 1402 

 

لبت را بیاور که من گشنمه
لبت را بیاور فقط یک نمه
لبت را عسل گفته شاعر ولی
نه یک بار، یک بار خیلی کمه
دلت را پریشان نمودی که چه؟
پریشان که عادی است لیک این همه؟
لبم در زمستان دی داغ کرد
به دادم برس با دل ملهمه
ضریح لبت معنی «والضحی» است
پس این بحث را می دهم خاتمه
الهی لبت لاله باران شود
دوباره بگویم؟… زن….گشنمه

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    تیر 28, 1402

    سلام و درود

    • مرداد 8, 1402

      درود جناب آقای رضاپور عزیز
      سپاسگزارم

    • مهر 13, 1402

      درود
      سپاسگزارم

  2. محمدعلی رضاپور

    تیر 28, 1402

    در حسینیه ی مجازی سایت
    در خدمت شما بزرگوار هستیم

    https://sherepaak.com/261937/—-

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا