🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار هادی حاجی زاده

خواب را دیدم در خواب

وقتی پلک آیینه سر می خورد،

خوانش: 219

سپاس: 2

تعداد نظر: 2

خودکار دست تو

با رنگ شب

سپید

خوانش: 318

سپاس: 1

تعداد نظر: 1

فرقی بین من و تو

نیست

سپید

خوانش: 264

سپاس: 0

تعداد نظر: 3

به میانه سیب که میرسم

چاقو

سپید

خوانش: 269

سپاس: 2

تعداد نظر: 2