🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 روزگار

(ثبت: 216856) آبان 4, 1398 

فرقی بین من و تو
نیست
زمانی که خیره به روزگار
رفتن را مکث میکنیم.

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

نظرها
  1. سلام و درود بر شما بزرگوار

    🌺🌺🌺🌺🌺🍃🌿

  2. منصور شاهنگیان

    آبان 5, 1398

    در پناه خدا

  3. علی معصومی

    آبان 5, 1398

    🌿🌺🌿🌺🌿🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا