🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار سمانه نوری
سمانه نوری

دختر ِ طوفان

سمانه نوری 29 اردیبهشت 1399

 

شبیه ِ دختر ِ طوفان

ترانه

خوانش: 259

سپاس: 2

تعداد نظر: 5

سمانه نوری

قجر بانو

سمانه نوری 28 اردیبهشت 1399

 

مگه می شه نبخشیدت؟!

ترانه

خوانش: 412

سپاس: 1

تعداد نظر: 3