🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قجر بانو

(ثبت: 226760) اردیبهشت 28, 1399 

 

مگه می شه نبخشیدت؟!
مگه میشه باهات بد شد؟!

مگه میشه با یک لبخند
به آسونی ازت رد شد

صدای تو برام مثلِ
یه آهنگِ پر از عشقه

تو که باشی توی سالَم
خزونم فصلِ پر عشقه

مگه میشه نبخشیدت
با این حالی که من دارم

جدائی چیز خوبی نیس
من از تنهائی بیزارم

دوتا فنجونِ داغِ عشق
برای آشتی اینجا هس

قَجَربانو وُ لبخند و
دلی که بردی از ما هس

مگه میشه نبخشیدت
تو شوقِ توی چشمامی

توئی زیباترین واژه
که دائم روی لبهامی !

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اردیبهشت 28, 1399

    سلام و بس درود به سمانه خانم نوری
    خیرمقدم خیر مقدم خیر مقدم
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
    خلاصه دوست نازنین سال های دور ما را پیدا کرد و دعای خسته دلم هم اثر کرد.
    امروز چه روز خوبی ست که گهربانوی شعر و ادب را در پاک زیارت می کنم.
    خدا را شکر آمدی
    سپاس از حضورت
    در پناه خدا شاد زی 🌿👏👏👏👏👏👏👏🙏🌿

  2. رسول رشیدی راد

    اردیبهشت 28, 1399

    🌹🌹🌹🌹🌹

  3. محمدعلی رضاپور

    اردیبهشت 28, 1399

    درود🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا