🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی سمانه نوری
تاریخ تولد: 1399/02/01
جنسیت: زن
شهر: فرانکفورت
بیوگرافی:

سمانه نوری " میترا "
دانشجوی دکتری حقوق جزا و جرمشناسی
نویسنده
خواننده
شاعر و ترانه سرا

آخرین اشعار سمانه نوری

دختر ِ طوفان

سمانه نوری 29 اردیبهشت 1399

 

شبیه ِ دختر ِ طوفان

ترانه

خوانش: 255

سپاس: 2

تعداد نظر: 5

قجر بانو

سمانه نوری 28 اردیبهشت 1399

 

مگه می شه نبخشیدت؟!

ترانه

خوانش: 410

سپاس: 1

تعداد نظر: 3