🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دختر ِ طوفان

(ثبت: 226762) اردیبهشت 29, 1399 

 

شبیه ِ دختر ِ طوفان
دلم درگیر ِ چشماته
شبیه ِ عکسای توو قاب
چشام همرنگ ِ لبهاته !
شبیه ِ دختر ِ دریا
توو هر موجم ، یه آغوشه
ببین ، این قلب ِ دیونه
فقط ، واسه ، تو وا میشه !
چقد دوره نگاه ِ تو
واسه ، اعجاز ِ یک لبخند
روزای بد ، دیگه بسه !
مگه میشه ازت دل کند ؟!
غروری نیست توی حرفام
بیا و از دلم رد شو
اصن ، هرچی دلت میخواد
بیا ، بازم باهام بد شو
بیااا بازم باهام بد شو
بری دق می کنم بی تو
نذار من بشکنم بی تو
دیگه بس کن ! حرفاتو
دیگه بس کن ! حرفاتو

ترجیع بند
* نرو منو تنها نذار
نذار که بی تو بشکنم
قرارمون یادت میاد؟!
من دل ازت نمی کنم
من دل ازت ، نمی کنم
من ، دل ، ازت ، نمی کنم !
من از تو دل ، نمی کنم… *

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    اردیبهشت 29, 1399

    🌹🌹🌹🌹🌹

  2. طارق خراسانی

    اردیبهشت 29, 1399

    سلام سمانه عزیز

    ترانه هایت همیشه زیبا بوده و هستند

    ذر پتاه خدا
    🌹

  3. محمدعلی رضاپور

    مرداد 12, 1399

    سلام و درود
    🌹🌹🌹

  4. محمدعلی رضاپور

    مرداد 12, 1399

    سلام و درود
    فرهیخته ی ارجمند!
    نظر به اهتمام استاد بزرگوار،
    جناب طارق خراسانی،
    بابا طارق عزیز شعر فارسی
    در معرفی شاعران برتر معاصر
    و اهمیت همیاری اعضای گرانقدر شعر پاک در این مهم و با توجه به مأموریتی که برای هرچه باشکوه تر برگزار شدن این امر به حقیر محوّل فرموده اند، از شما بزرگوار دعوت
    می شود تا در این کار مشترک، حضور جدی تری داشته باشید.
    سپاس،
    در خدمت تان هستیم در 👇
    http://sherepaak.com/227273/——-

  5. مهدی سیدحسینی

    اردیبهشت 1, 1402

    درود بر شما
    زادروزتان فرخنده
    🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا