🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار زهرا عطار
زهرا عطار

گم شده

زهرا عطار 12 اردیبهشت 1399

 

آرزوهایم گم شده بود؛

سپید

خوانش: 229

سپاس: 5

تعداد نظر: 3

آمدم تا بنگرم آن پیچ و تاب موی او

ای دلا جان دیده کن با دیدن ابروی او

خوانش: 423

سپاس: 7

تعداد نظر: 11