🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 راه عشق

(ثبت: 219605) آذر 27, 1398 

آمدم تا بنگرم آن پیچ و تاب موی او
ای دلا جان دیده کن با دیدن ابروی او

جان به جانم می کند تا مثل گل خندان شود
من که از جانم گذشتم تا ببینم روی او

هفت خوان را پشت سر بگذاشتم تا دست من
حس کند پیچ و خم ابریشمی گیسوی او

عطر گل می آید و گویی که بویی آشناست
شعر می گوید برایم نغمه های بوی او

راه ها من رفته ام تا که بیابم راه عشق
عشق راهی نیست جز رفتن به سمت و سوی او

#زهرا_عطار

 

 

 

 

نظرها 11 
  1. مينا امينی

    آذر 27, 1398

    درود مهربانو
    خوش آمدید به جمع شعر پاکی ها
    قلمت همواره سبز
    مانا باشید به مهر جانم❤️🌸❤️

    • زهرا عطار

      آذر 27, 1398

      ممنونم بانو جان ❤️🙏🙏🌹

  2. درود بر شما

    بسیار روان و زیبا سروده اید

    پایدار باشید 🌹🌹🌹

  3. جواد مهدی پور

    آذر 27, 1398

    ” عشق راهی نیست جز رفتن به سمت و سوی او ”

    عالی ست

    خوش آمدید بانو عطار گرامی

    از شعر زیبایتان لذت بردم

    سر بلند باشید به مهر

    💐💐💐

  4. علی معصومی

    آذر 27, 1398

    🌿👏👏👏👏

  5. طارق خراسانی

    آذر 27, 1398

    سلام و درود بر خانم عطار عزیز

    خیر مقدم مهر بانوی گرامی
    عحب عزل زیبایی ست

    لذت بردم

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👏🌿

  6. سپیده طالبی

    آذر 27, 1398

    سلام و عرض خیر مقدم نازنین بانو
    سروده ای بسیار زیبا خواندم بانوی جان
    آفرینتان باد و پاینده باشید🌺

  7. درودها
    این بار زیبا
    و متفاوت از احساس
    و قلم نابتان خواندم.
    و خوش آمدین به سایت شعر پاک
    شادزی همشهری
    🌺💐

  8. علی معصومی

    دی 2, 1398

    سلام و درود
    شاعر گرانقدر بانو عطار
    دعوت می کنم از صفحه هم اندیشی دیگری در هنر، کارگاه دوم واقع در بخش چرخان آخرین مطالب سایت بازدید فرمایید:
    http://sherepaak.com/219930/کارگاه-دوم
    مشارکت شما عزیزان و سروران نازنین موجب برگزاری باشکوه کارگاه دوم خواهد

  9. مهر بانوی سرزمینم
    شاعر ارجمند
    تولدتان مبارک
    امیدوارم عمری با عزت داشته باشید
    از شهد کلامتان کامم شیرین شد
    زیبا بود و دلنشین
    سپاس

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا