🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی امیر دادا
تاریخ تولد:
جنسیت: مرد
شهر:
بیوگرافی:
آخرین اشعار امیر دادا

آتش خاموش

امیر دادا 28 آذر 1398

مرا به یاد بیاور در آن شبِ مخدوش

مرا به یاد بیاور، که آتشی خاموش…

خوانش: 229

سپاس: 5

تعداد نظر: 6

نگاه ساکت سنگ

امیر دادا 27 آذر 1398

قدم به لحظۀ انکارِ آسمان زده‌ای

شبیه روز منی تو… شبی خزان‌زده‌ای

خوانش: 173

سپاس: 8

تعداد نظر: 7