🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نگاه ساکت سنگ

(ثبت: 219616) آذر 27, 1398 

قدم به لحظۀ انکارِ آسمان زده‌ای
شبیه روز منی تو… شبی خزان‌زده‌ای

پناه برده به تاریکیِ اقاقی‌ها
سری به خلوتِ این روحِ بی‌نشان زده‌ای

درنگِ آینه بود و نگاهِ ساکتِ سنگ
پلی به جادۀ بیزاری زمان زده‌ای

در آستانۀ کوچِ پرنده‌ها، دستی
به شانه‌های شبانگاهِ کاروان زده‌ای

تو را کدام غروب از کدام جا آورد
که آسمانِ مرا رنگِ ارغوان زده‌ای

 

سیزدهم آذر نودوهشت
#امیردادویی
@amirdadooei

 

 

 

 

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    آذر 27, 1398

    با سلام و درود خدمت شما
    بسیار زیبا
    🌹🌹🌹🌹🌹

  2. مينا امينی

    آذر 27, 1398

    ” شبیه روز منی تو… شبی خزان‌زده‌ای “/13

    درودها آقای دادا
    خوش آمدید به جمع شعر پاکی ها
    قلمتان همواره سبز
    مانا باشید به مهر
    💐🙏

  3. جواد مهدی پور

    آذر 27, 1398

    سلام بر شما جناب دادا ی عزیز

    خوش آمدید

    از شعر پاکتان لذت بردم

    زیبا سرودید

    زنده باشید
    💐💐💐

  4. محمدعلی رضاپور

    آذر 27, 1398

    درودتان بزرگوار🌹
    خوش آمدید🙏

  5. طارق خراسانی

    آذر 27, 1398

    سلام و درود بر استاد امیر دادویی
    بزرگ غزلسرای سرزمینم

    بسیار زیباست

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏🌿

  6. علی معصومی

    آذر 27, 1398

    درود و احسنت
    زبیا سروده اید
    جناب دادا

    🌿👏👏👏👏👏
    کدام سیل وزیدن گرفته در اهواز
    که روی ساحل شنزار سایه بان زده ای

    گرفته در دل خود آب خانه های تورا
    به روی زورقی از درد نردبان زده ای

    🌺🌸🌺🌸

  7. سپیده طالبی

    آذر 27, 1398

    زیبا سروده اید بزرگوار
    درودها تقدیم حضورتان🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا