🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آتش خاموش

(ثبت: 219621) آذر 28, 1398 

مرا به یاد بیاور در آن شبِ مخدوش
مرا به یاد بیاور، که آتشی خاموش…

تمامِ زمزمه‌ات بوی تندِ غم بدهد
که بغضِ تلخِ تو را خنده می‌شود سرپوش

تمامِ لحظه به یک استخاره شَک کردن
درونِ خالیِ سرد و تباهِ آن آغوش

هزار مرتبه برخیزی و زمین بخوری
هنوز نعشِ خودت را گرفته‌ای بر دوش

جنونِ جاریِ این روزهای غمگینم
مرا به یاد بیاور ،که آتشی خاموش…

 

بیست‌و‌ششم آذر نودوهشت
#امیر_دادویی
@amirdadooei

 

 

 

 

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    آذر 28, 1398

    🌷🌷🌷🌷

  2. مينا امينی

    آذر 28, 1398

    درود بزرگوار
    سپاس از اشتراک گذاری
    مانا باشید و موفق💐🙏

  3. طارق خراسانی

    آذر 28, 1398

    سلام امیر حان

    مانند همیشه عالی

    در پناه خدا 🍃👏👏👏👏🍃

  4. درودتان شاعر گرانقدر
    زنده باشید🍃💐💐💐

  5. علی معصومی

    آذر 30, 1398

    🍃🌺🍃🌺🍃

  6. علی معصومی

    دی 2, 1398

    سلام و درود
    شاعر گرانقدر جناب آقای دادا
    دعوت می کنم از صفحه هم اندیشی دیگری در هنر، کارگاه دوم واقع در بخش چرخان آخرین مطالب سایت بازدید فرمایید:
    http://sherepaak.com/219930/کارگاه-دوم
    مشارکت شما عزیزان و سروران نازنین موجب برگزاری باشکوه کارگاه دوم خواهد

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا