🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین نوشته های محمد رضا درویش زاده

 

صبح یکی از روزهای گرم تابستون بندر با سردردی که داشتم از خواب بیدار شدم حوصله هیچ کاری رو نداشتم بی حوصله گی از قیافم می بارید تا اینکه کتابی قدیمی توی طاقچه خونه نظرمو جلب کرد.

خوانش: 410

سپاس: 1

تعداد نظر: 2