🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اعتراف

(ثبت: 224873) اردیبهشت 2, 1399 
اعتراف

 

بر دل و دیده زده عشق ، هراسان شده ام
چشم نازت که بدیدم ، پریشان شده ام

ای که از روح خدا عشق به دامن داری
در شب شعر نگاهت غزل خوان شده ام

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا