🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گنج

(ثبت: 225263) فروردین 31, 1399 

 

مرا درک کن
من تافته جدا بافته ام

من عاشقم

آن عاشقی که عشق را
در نگاه چشمانت
پیدا کرده

آن عشقی که با هیچ
گنج یابی
نمی یابی

مگر با خم ابرو
و مژگان سیاهت

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا