🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی حسین مشهدی حسین
تاریخ تولد: 1399/02/07
جنسیت: مرد
شهر:
بیوگرافی:

شاعر و‌نویسنده
مجموعه شعری به نام « اشک روی پیشانی» چاپ شده در سال ۱۳۹۷
و مجموعه داستانی به نام « روز نرگس » در دست چاپ

آخرین اشعار حسین مشهدی حسین

رباعی

حسین مشهدی حسین 28 اردیبهشت 1399

 

باید که شبی دار زنم بی کسی ام را

رباعی

خوانش: 285

سپاس: 5

تعداد نظر: 15

بالِ به زخم بسته

حسین مشهدی حسین 22 اردیبهشت 1399

 

می ایستد و گذشته را می نگرد

خوانش: 276

سپاس: 1

تعداد نظر: 9