🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بالِ به زخم بسته

(ثبت: 226540) اردیبهشت 22, 1399 
بالِ به زخم بسته

 

می ایستد و گذشته را می نگرد
یاری که نماند و رفته را می نگرد

دستی به سر خاطره ها می کشد و
بالی که به زخم بسته را می نگرد

هر روز کنار پنجره منتظر است
افکار به گِل نشسته را می نگرد

آخر، سر این سفره ی بی ارزش پست
یاران به خشم، کشته را می نگرد

معشوقه سرِ سفره ی عقدش دق کرد
انگار دلی شکسته را می نگرد …

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    اردیبهشت 22, 1399

    با سلام و درود خدمت شما
    شعر زیبایی بود
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹
    دستی به سر خاطره ها می کشد و
    بالی که به زخم بسته را می نگرد
    🌹🌹🌹🌹🌹

  2. 💐لذت بردم

  3. طارق خراسانی

    اردیبهشت 22, 1399

    می ایستد و گذشته را می نگرد
    آن یار نمانده رفته را می نگرد
    دستی به سر خاطره ها می کشد و
    بالی همه زخمِ بسته را می نگرد
    🌹🌹🌹🌹🌹
    سلام و درود
    به وبسایت شعر پاک خوش آمدید
    در پناه خدا 🌹

  4. علی معصومی

    اردیبهشت 23, 1399

    درود بر شما
    ارجمند
    ◇◇◇◇¿

    با چرخش ذره ها ندارد کاری
    سنگینی و بار هسته را می نگرد
    🌺🌸🌺🌸🌺🌸🌺🌸

  5. محمد میر باقری

    اردیبهشت 24, 1399

    شما عالی آقای مشهدی
    درود و دو صد درود
    به امید اینكه شعر های جدیدتون رو بخونم

  6. محمد میر باقری

    اردیبهشت 24, 1399

    ❤️❤️🌹

  7. محمد قربانی

    اردیبهشت 24, 1399

    زنده باد عالی بود جناب مشهدی ❤️❤️❤️❤️

  8. محسن طباطبایی

    اردیبهشت 24, 1399

    زنده باد آقای مشهدی
    درود بر شما و شعر شما🌹❤️💐

  9. اكرم مظلوم

    اردیبهشت 24, 1399

    احسنت❤️

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا