🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رباعی

(ثبت: 226745) اردیبهشت 28, 1399 
رباعی

 

باید که شبی دار زنم بی کسی ام را
بر سینه ی دیوار زنم بی کسی ام را

با یار جدیدی بنشینم لب جویی
بر آتش سیگار زنم بی کسی ام را

 

 

 

نظرها 15 
  1. رسول رشیدی راد

    اردیبهشت 28, 1399

    🌹🌹
    با سلام و درود خدمت شما
    بسیار زیبا
    🌹🌹🌹🌹🌹

  2. محمد میرباقری

    اردیبهشت 28, 1399

    احسنت
    زنده باد❤️❤️❤️

  3. محمد میرباقری

    اردیبهشت 28, 1399

  4. طارق خراسانی

    اردیبهشت 28, 1399

    سلام و درود

    بسیار زیباست

    آفرین

    ذر پناه خدا 🍃🌹🍃

  5. الهه مظلوم

    اردیبهشت 30, 1399

    عالی و تحسین برانگیز بود آقای مشهدی❤️❤️❤️❤️❤️

  6. محمدعلی رضاپور

    مرداد 12, 1399

    سلام و درود
    بیش تر از شما بخوانیم❤️🙏

  7. محمدعلی رضاپور

    مرداد 12, 1399

    سلام و درود
    فرهیخته ی ارجمند!
    نظر به اهتمام استاد بزرگوار،
    جناب طارق خراسانی،
    بابا طارق عزیز شعر فارسی
    در معرفی شاعران برتر معاصر
    و اهمیت همیاری اعضای گرانقدر شعر پاک در این مهم و با توجه به مأموریتی که برای هرچه باشکوه تر برگزار شدن این امر به حقیر محوّل فرموده اند، از شما بزرگوار دعوت
    می شود تا در این کار مشترک، حضور جدی تری داشته باشید.
    سپاس،
    در خدمت تان هستیم در 👇
    http://sherepaak.com/227273/——-

  8. عباس

    مهر 6, 1399

    این شعر محشره

  9. عباس

    مهر 6, 1399

    این هر عالیه

  10. عباس

    مهر 6, 1399

    این شعر عالیه

  11. عباس

    مهر 6, 1399

    عالی

  12. رباعی یعنی این

    زنده باد شعر کوتاه
    زنده باد به شما

  13. محمد رجبی

    تیر 24, 1400

    عالی بود این شعر

  14. امید بابا جانی

    تیر 24, 1400

    بی نظیر بود
    لطفا شعر های دیگری از خودتان بذارید

  15. ساغر.ام.سی

    تیر 24, 1400

    چقدر خوب
    رباعی زیبایی بود

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا