🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار سید رضا قاضوی دوزین

 

وقتی برای من، سرطان ست، عاشقی

خوانش: 248

سپاس: 2

تعداد نظر: 3

 

کِرمی که آرزوی پریدن به سر نداشت

خوانش: 295

سپاس: 2

تعداد نظر: 4

 

تا که یعقوب، بِزَد بوسه به پیراهن دوست

خوانش: 298

سپاس: 3

تعداد نظر: 2

 

تقدیم به فرشتگان پروانه ای

خوانش: 653

سپاس: 2

تعداد نظر: 2

 

آن قَدَر در تَبِ بیگانه تداوم کردی

خوانش: 414

سپاس: 5

تعداد نظر: 9

 

خوش به حالت مثل من، غمگین و تنها نیستی

خوانش: 259

سپاس: 5

تعداد نظر: 4

 

چشم ها ما را اسیر عالم خود می کنند

خوانش: 148

سپاس: 1

 

وقتی که گفتی آب، از این سر، گذشته ست

خوانش: 189

سپاس: 3

تعداد نظر: 3