🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دلتنگ میشوم

(ثبت: 232614) مهر 26, 1399 

 

وقتی برای من، سرطان ست، عاشقی
بر دردِ آشنای تو دلتنگ میشوم

گاهی برای لحظه ی دیدار و شوقِ خود
گاهی فقط، برای تو! دلتنگ میشوم

غیر از سکوت و غصه و ماتم به جاده نیست
چون بی صدای پای تو دلتنگ میشوم

مانند آسمان و کبوتر، مثال شمع
من نیز، بی هوای تو دلتنگ میشوم

حتی برای حالِ قدیمَم کنار تو
هی دم به دم، به جای تو دلتنگ میشوم

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    مهر 26, 1399

    🌹🌷🌺🌺💐

  2. آذر 2, 1399

    بسیار زیبا و دوستداشتنی بود شعر زیبای شما ،موفق باشیدو هزاران درود

  3. آوین

    مهر 4, 1400

    حتی برای نشستن کنار تو
    دیدن روی ماهت،بوسه های تو
    میگذرد این ایام به شوق یاد تو
    دلتنگ میشوم،بگو کجاییی تووووو

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا