🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 چند کوتاه

(ثبت: 8008) فروردین 10, 1397 

مهر بیش از حد خودفراموشی و جنون است و سبب هراس از تنهایی …. هر چه چنبره مهر خویش را به دور مخاطب تنگ تر کنید … او برای گریز تلاشی بیشتر خواهد کرد …..
حلقه های محبت و مهر باید نرم و گرم و سبب آسایش شود تا مخاطب به خواست و علاقه خود در آن پناه گیرد …

******

هنگامی که می دانید به سخن شما توجه نمی کنند …. سکوت نکنید …. مخاطبان خویش را تغییر داده یا حذف کنید …

*******

گروهی از زخم ها با سکوت و بخشش؛
گروهی دیگر با خشم و انتقام تسکین می یابد…
گاه بخشیدن دشمن شکست خورده سبب احیای او شده و زندگی فرزندان ما را زهرآگین می کند….
در انتخاب درمان دقت کنیم…

*****

بخواهیم یا نخواهیم بعضی احساس و تفکرات ریشه ای و غریزی هستند…
آدم ابوالبشر پس از تبعید بر خاک زمین؛ فقط به دنبال عشق گمشده اش حوا می گشت… حوا را که به دست آورد متوجه شد زمین از بهشت و قوانین سخت آن بسیار بهتر است پس ابتدا تملک زمین و سپس خواستار پادشاهی بر تمام کهکشان شد…. او در اولین تعقل مادی خود فهمید یک نقد بهتر از هزار نسیه است….

***********

واژه بوسه آنگاه حرام شد که قوانین همخوابگی فراز شد…
ایشان چنان فلسفه ای برای یک حس غریزی و تنازع بقا نوشتند که خود نیز متحیر مانده هزار شعبه برای فرار از این فلسفه آفریدند…. پس بوسه دروازه شهوت گردید… آنگاه دست دراز کرده خواهان بوسه تقدس بر دستان خود شدند…. تنها بوسه حلال… بوسه بر دست کاهنان …

کاربرانی که این مطلب را پسندیده اند (1):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا