🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آب شد دل

(ثبت: 2400) شهریور 15, 1395 

آب شد دل

بسی کردی نگاهم آب شد دل

درون چشم خیست قاب شد دل

کشاندی قلّه احساس ما را

بسوی عشق تو پرتاب شد دل

چه کردی که فقط با یک اشاره

به شبهای دلت مهتاب شد دل

نگاهت در نگاه من گره خورد

حواسم رفت اسیر خواب شد دل

بسی سجاده بگشودم به عشقت

برای ما شدن محراب شد دل

به تار موی گیسوی کمندت

چنان نیلوفری مضراب شد دل

تو اصل عشقی احساست خدائیست

رکابت جان فشان اصحاب شد دل

گل نیلوفرم ؛ روئیدی از عشق

ترا گهواره چون مرداب شد دل

حجابت را که از رُخ برگرفتی

” سلیمان ” گفتنم ؛ ارباب شد دل

توخورشیدی و من ماهم زمین عشق

میان ما سه تا نساب شد دل

پیرنظر “سلیم “

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):