🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آرام جان من

(ثبت: 251175) شهریور 28, 1401 
آرام جان من

 

تجربه کردم با تو طعم خوش سعادت را
دلربایی فصل بهار و رنگ لطافت را

عاشقانه نگاهم کردی ای آرام جان من
در عمق چشمان تو می‌دیدم آن صداقت را

دلیل نفس‌های بی حساب منی هر روز
چه ناممکن است که ترک کنم این عادت را

قیامتی به پا شد لحظه‌ای که خندیدی
تو رقم زدی در همین دنیا قیامت را

سرو به خود می‌بالید و ندانست گ تو
قد کشیدی و تمام کرده‌ای قد و قامت را

تو خوش‌صدا تر از آنی که دنیا به خود دیده
غرق آرامشم هر بار می‌شنوم صدایت را

سیاست عجیبی است مغرور شدنت با من
بیا مهربانم به پایان رسان این سیاست را

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا