🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار وحید یزدی

 

نفس می‌کشد این جوان سالخورده در هوایتان

سایر

خوانش: 176

سپاس: 1

تعداد نظر: 2

 

ذره ذره آب شدم از رنج و درد چشم‌انتظاری

غزل

خوانش: 129

سپاس: 0

 

حب دنیا با دل انسان نفسانی چه غوغا می‌کند

غزل

خوانش: 140

سپاس: 1

تعداد نظر: 4

 

صبح زیبای ظهور تو که ای کاش میسر می‌شد

غزل

خوانش: 110

سپاس: 0

 

تو ای مادر برایم، شورِ جاویدان عشقی

رباعی

خوانش: 100

سپاس: 0

تعداد نظر: 1

 

از تو چه خواهم دلبرم، جز مهر دریایی تو

غزل

خوانش: 180

سپاس: 1

تعداد نظر: 3

 

هوا سرد و وجود آدمی در دست شیطان بود

غزل

خوانش: 133

سپاس: 3

تعداد نظر: 6

 

دختر خوب و عالی، آقا پسر نمونه

ترانه

خوانش: 240

سپاس: 2

تعداد نظر: 6

 

ای مونس قلب من و ای عشق نهانم

غزل

خوانش: 106

سپاس: 0

 

تجربه کردم با تو طعم خوش سعادت را

غزل

خوانش: 102

سپاس: 0

 

شهر ما امروز بارانی شده، هر دم هوایت می‌کنم

غزل

خوانش: 104

سپاس: 1

تعداد نظر: 6

 

در شهر قدم می‌زنم و جز تو هیچ آشنایی نیست

غزل

خوانش: 161

سپاس: 2

تعداد نظر: 4

 

یاد تو می‌برد یار، از قلب من سیاهی

غزل

خوانش: 138

سپاس: 1

تعداد نظر: 4

 

رمز ظهور عاشقانه تو در ترک گناه ماست

غزل

خوانش: 76

سپاس: 2

تعداد نظر: 2

 

غم و تب‌های تنهایی ، چه زجری دارد این روزا

غزل

خوانش: 219

سپاس: 0

تعداد نظر: 2

وحید یزدی

معرکه عشق

وحید یزدی 22 شهریور 1401

 

من از عطر تو مستم ، من آواره دردم

غزل

خوانش: 142

سپاس: 3

تعداد نظر: 6

 

خنده بر لب میزنم دنیا به کامم می‌شود

رباعی

خوانش: 115

سپاس: 3

تعداد نظر: 6

وحید یزدی

عشق مسلّم

وحید یزدی 20 شهریور 1401

 

من باب دل این همه آدم که نبودم

غزل

خوانش: 160

سپاس: 5

تعداد نظر: 10

 

کس نمی‌دانست که در دام بلا

غزل

خوانش: 137

سپاس: 5

تعداد نظر: 9