🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قلب پر احساس خانه

(ثبت: 251496) مهر 8, 1401 
قلب پر احساس خانه

 

تو ای مادر برایم، شورِ جاویدان عشقی
تو همان رنگِ قشنگِ فصلِ پاییزانِ عشقی

ای عزیز مهربونِ قلبِ پر احساسِ خانه
تو همان باغ گلِ رنگینِ عطر افشانِ عشقی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. فریبا نوری

    مهر 8, 1401

    درود بر باغهای عطر افشان عشق مادران نازنین
    🌷🌷🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا