🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 غربت اشک‌هایتان

(ثبت: 251505) مهر 12, 1401 
غربت اشک‌هایتان

 

نفس می‌کشد این جوان سالخورده در هوایتان
چه درد کمرشکنی است دیدن غربت اشک‌هایتان

مردم خنده می‌کنند و من گریه، می‌پرسند چرا؟
گویم دلم لک زده بهر حس خوب صدایتان

یاس‌های خانه‌ ما پژمرده گشته از غربت نبودنت
این خشکی زمین‌ مرده رفع می‌شود با دعایتان

عمری گناه کردم و باز ظهورتان را آرزو کردم
یادم نبود که عمری است زنجیر بوده‌ام به پایتان

دعا می‌کنم که دعا کنید که دعایم مستجاب شود
ندانستم که زودتر دعا می‌کنید بهر منتظرانتان

پیاده می‌روم روز اربعین و دلم بی‌قرار شماست
سلام ما به شما، قبول باشد سفر ناب کربلایتان

بهشت ما روزی است که شما پیش ما باشید
اشک شوق باریم و همان لحظه بمیریم برایتان

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. آفرین بر شما پسرِ پاک ضمیرِ گل اندیش

    • وحید یزدی

      آبان 28, 1401

      خیلی ممنونم سید بزرگوار🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا