🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آرام جهانی…

(ثبت: 213483) مرداد 24, 1398 
آرام جهانی…

آرامش جانم
آرام جهانی،
گرمی طلبم، حسرت تو
روح جهانی..
لیلای غمینم، مجنون جهانی
هرلحظه بخواهم نظری…
ماه جهانی…
م. مهتاب

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    مرداد 24, 1398

    سلام بانو ایزد سرشت گرامی

    زیبا ست

    بهره بردم

    💐

  2. ولی اله بایبوردی

    مرداد 24, 1398

    سلام و درودها

    سرکار خانم ایزدسرشت

    آرامش جان

    یادآور :

    الا بذکر الله تطمئن القلوب

    دستمریزاد

    تقدیمی :🌈

    آرامشِ جان را طلبم ، ای مَه زیبا
    ای ماه سماوی بنگر دل زده سودا

    هر لحظه به یادش نگرم ماه سما را
    از ماه ، بگیرم اثری ، جلوه به هر جا

    ولی اله بایبوردی

    24 / 05 / 1398

    🌸🌸🌸🌷🌸🌸🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا