🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آری اینچنین بود برادر/ابوالقاسم کریمی

(ثبت: 210167) خرداد 2, 1398 
آری اینچنین بود برادر/ابوالقاسم کریمی

شاخه ها را

از ساقه ها جدا کردیم

چُنان که با زمین بیگانه شدیم

وَ از قلب تپنده ی خاک

ریشه را برکَندیم

تا جایی ,

برای مُردن بنا کنیم

حال

خلاصه ی تمدن

تقدیسِ کشتار است و

بردگی

«آری,

اینچنین بود برادر»

کهدر«گهواره ی تکرار

تاریخ را

نوشتیم»

پیش از این

پیامبران گفته بودند

«آدمی,

رنج را , زندگی خواهد کرد».

ابوالقاسم کریمی 1/خرداد/1398

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    خرداد 3, 1398

    🌺🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا