🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار ابوالقاسم کریمی

 

هوا چرکین زمین بیمار و دلخون

دوبیتی

خوانش: 101

سپاس: 2

 

از آن جنگل فقط اَلوار مانده

دوبیتی

خوانش: 58

سپاس: 2

تعداد نظر: 1

_

چشمان تو

سپید

خوانش: 115

سپاس: 3

تعداد نظر: 2

1

روی پل قدیمی

شعر کوتاه

خوانش: 54

سپاس: 1

1

در این شب تاریک

سپید

خوانش: 66

سپاس: 1

تعداد نظر: 2

 

دل انسان به حرص و کینه چرکین

دوبیتی

خوانش: 84

سپاس: 5

تعداد نظر: 5

 

هوا لبریز حسرت های ما شد

دوبیتی

خوانش: 85

سپاس: 3

تعداد نظر: 3

 

نفس از روح دریاچه جدا شد

دوبیتی

خوانش: 134

سپاس: 2

تعداد نظر: 2

نه خنده بر لبم برپا نمیشه

نه شادی بر دلم پیدا نمیشه

دوبیتی

خوانش: 137

سپاس: 3

تعداد نظر: 3

 

تو شب بودی ، طلوعم را دریدی

دوبیتی

خوانش: 120

سپاس: 2

تعداد نظر: 2

 

من آن دریاچه خشکم که از باران گریزانم

غزل

خوانش: 1042

سپاس: 2

تعداد نظر: 4

تعداد نقد: 1

درختی زیر شلاق تبر سوخت

گلی در مُشت طوفان پشت در سوخت

دوبیتی

خوانش: 164

سپاس: 2

اگر در سرزمینی پادشاهی

وَ یا آواره ای بی سرپناهی

دوبیتی

خوانش: 140

سپاس: 1

نسیم و برکه و رنگین کمان پَر

شکوه سایه سرو جوان پر

دوبیتی

خوانش: 79

سپاس: 1

ریا آمد به دل دیوار بارید

به دل تنهایی و تکرار بارید

دوبیتی

خوانش: 146

سپاس: 2

تعداد نظر: 1

تبر بر ریشه گل ها رسیده

زمین از توبه ما دل بریده

دوبیتی

خوانش: 125

سپاس: 1

به پایان امید خود رسیدم

من از دیدار باران دل بریدم

دوبیتی

خوانش: 69

سپاس: 1

زمین آلود شد دریاچه پژمرد

پرنده رفت و گل از تشنگی مرد

دوبیتی

خوانش: 98

سپاس: 1

زمین تشنه هوا هم رنگ دود است

سراپای تن باران کبود است

دوبیتی

خوانش: 75

سپاس: 3

تعداد نظر: 2