🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دوبیتی/ابوالقاسم کریمی/91

(ثبت: 267628) بهمن 21, 1402 

 

هوا چرکین زمین بیمار و دلخون
عطش روییده بر آغوش کارون

جنون بوسه خار بیابان
نشسته بر تن زخمی هامون
_
ابوالقاسم کریمی
ورامین
1401

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا